Seinpost Slinge

Komende zondag en maandag is het Pinksteren. We gedenken dat de Heilige Geest is uitgestort en dat daardoor ook vandaag mensen voor Gods Koninkrijk worden ingewonnen.

Het zendingswerk mag doorgaan, ver weg en dichtbij. Nog maar kortgeleden konden we daar wat van proeven toen een groep van Seinpost Slinge uit Rotterdam Sliedrecht bezocht. Wat een mooie ontmoeting was dat! Onze jongeren van de 15+ hadden een heerlijke maaltijd verzorgd. En daarna mochten we de Rotterdammers meenemen naar de Grote kerk. Na afloop van de dienst was er koffie en thee en gelegenheid om met elkaar na te praten. De mensen van Seinpost hebben het erg gewaardeerd. Hieronder zo maar een paar reacties:

Ik wil U bedanken voor de mooie dag gisteren. De kerkdienst en vooral ook na de kerkdienst. Iedereen was zo vriendelijk.

Het heeft mij goed gedaan. Dank U.

Heel hartelijk bedankt. Het was een mooie dag. Mooie kerk en aardige mensen, namens Bidia.

Het was een mooie dienst waarvan ik genoten heb en velen met mij. God dank dat hij ons geeft wat we nodig hebben.

Fijn dat we zo verbonden mogen zijn met onze broeders en zusters in Rotterdam. Zij hebben het niet makkelijk. Zeker nu de inflatie oploopt en de prijzen stijgen. Reden temeer om voor het werk in de wijk te bidden en ook financieel te ondersteunen. Dat laatste kan door gul te geven aan de Pinksterzendingscollecte op 5 en 6 juni. Deze zal geheel bestemd worden voor het werk bij Seinpost Slinge. Van harte aanbevolen!