Speurtocht ‘Op zoek naar het Paasverhaal’

Pasen wordt dit jaar wel heel anders gevierd dan u/je normaal gewent bent. Je kunt het niet samen in de kerk vieren, er is geen gezamenlijk paasontbijt of koffie drinken na de dienst en misschien ga je ook niet op bezoek bij familie… .

Gelukkig kun je nog een heleboel dingen wél doen! Je kunt op zondag luisteren en/of kijken naar de kerkdienst en je kunt ook thuis met elkaar Pasen vieren. Want de boodschap van Pasen blijft staan: Jezus is waarlijk opgestaan!

Tijdens dit paasweekend (van zaterdagmiddag tot maandagavond) is er speciaal voor alle gemeenteleden een bijzondere speurtocht in ons dorp te doen. Zo kun je samen met je (eigen) familie op zoek gaan naar het Paasverhaal. Hoe dat in z’n werk gaat, lees je hieronder. We hopen dat op deze manier jouw Paasfeest nóg bijzonderder wordt!

Download hier de instructies voor de speurtocht.