Stand Actie Kerkbalans (AKB)

Tot en met 30 november jl. bedroegen de ontvangsten op de toezeggingen voor de Actie KerkBalans 97,8% van de toezeggingen voor 2015. De ervaring van de laatste jaren is dat de uiteindelijke ontvangsten hoger zijn dan de toezeggingen. Als u uw AKB voor 2016 alvast wilt overmaken, wilt u dit dan doen op onze bankrekening NL54FVLB0225429470 met een duidelijke vermelding AKB 2016 op uw bankmutatie.

Wat betekenen deze cijfers?

Omdat de opbrengst van de rondgang collecten en ook die van de dankdagcollecte achter blijven bij de begroting, hopen wij dat u in de maand december nog wat extra wilt bijdragen. Hoe? Door:

• de rondgang collecte (2e collectezak) mild te gedenken;
  • solidariteitskas te betalen als u dit nog niet heeft gedaan;
  • uw toegezegde vrijwillige bijdrage (AKB) over 2015,  uiterlijk in december te betalen;
  • een extra gift over te maken op bankrekening NL79FVLB0699947006;
  • de Oudejaarscollecte, laatste collecte 2015, gul te gedenken.

Het College van Kerkrentmeesters wil u bij voorbaat danken voor al uw goede gaven.