Tenslotte

‘In deze laatste dagen blikken we als vanzelf terug op de vele zegeningen die we in uw midden mochten ervaren. Hartelijk dank voor het vertrouwen dat ik mocht ontvangen, dank voor alle meeleven, vriendelijkheid en voor de goede samenwerking in allerlei kringen. We zijn ook dankbaar voor de jaren dat we als gezin in uw midden een plek mochten innemen. Het is helaas niet mogelijk om op een gebruikelijke manier afscheid te nemen. Zondagavond 19 april ga ik voor het laatst als uw wijkpredikant voor in de Maranathakerk. Vanaf maandag 20 april is ons nieuwe adres: Kerkepad 1, 2912 XG Nieuwerkerk aan den IJssel. Op zondag 3 mei (in verband met corona eerder dan het oorspronkelijke plan) hoop ik in de middagdienst, die om 17.00 uur begint, te worden bevestigd en intrede te doen in de Nieuwe Kerk te Nieuwerkerk aan den IJssel. Deze dienst vindt plaats in een lege kerk en is online te volgen via www.hervormdnieuwerkerk.nl.
Met vriendelijke groet, ook van mijn vrouw Alet en onze kinderen Jitse, Marije, Bart, Maarten en Samira,
ds. Johan Sparreboom’