Terugkijken kerkdiensten via YouTube wijzigt

Sinds het begin van de coronapandemie is het mogelijk om onze kerkdiensten via YouTube te volgen. Inmiddels zijn de beperkingen opgeheven, maar nog steeds maken veel mensen hier gebruik van. Daarom blijven we dit ook doen. Wat er gaat veranderen is het achteraf terugkijken van de diensten, we zien dat ook dat vaak gebeurt. Tot nu toe konden alle diensten vanaf het eerste begin in 2020 nog worden teruggekeken, maar contractueel mag dat niet meer. Met ingang van zondag 15 januari a.s. kunnen daarom alleen nog diensten van maximaal 2 weken oud worden teruggekeken.
Terugluisteren kan wel langer via kerkdienstgemist.nl.
Voor de  Grote Kerk  en voor de Maranatakerk kunnen diensten van maximaal 1 jaar oud worden beluisterd. En als u altijd kijkt op hetzelfde moment dat de dienst plaatsvindt, dan wijzigt er uiteraard helemaal niets!
Namens de ICT-commissie, Frank Besseling