Uit het scriptorum wijk 1

Het kerkenwerk is voor de kerkenraad in volle gang. Vorige week hebben de moderamina van de wijken 1 en 2 samen gesproken over verdere samenwerking in de toekomst. Het ging daarbij over hoe we bestuurlijke zaken en het werk in de gemeente willen organiseren in de komende jaren. Dit heeft ook alles te maken met het beleid waar over nagedacht wordt door een aparte commissie. We hebben nagedacht over de visie die we hebben op het ambt, waarbij we er op uit kwamen dat het ambt van gelovige naast de ambten binnen de kerkenraad erg belangrijk is om een levende gemeente te kunnen vormen. In de kerkenraadsvergaderingen van 8 december stond een aantal voorstellen op de agenda.
Intussen gaat ook het beroepingswerk door. Blijft u met ons meebidden om Gods leiding?