Uitje ouderenwerk

Woensdag 15 mei a.s. hebben we ons jaarlijkse uitje. Degenen die zich daarvoor hebben opgegeven, worden om 13.00 uur in de grote zaal van de Maranathakerk verwacht.

Na  koffie of thee en iets lekkers zal ds. J. Riemersma ons voorgaan in bijbellezing en gebed. Daarna vertrekken we in twee bussen naar Oudenbosch. Daar krijgen we een rondleiding in de beroemde basiliek en we zullen er koffie of thee drinken met daarbij een Brabantse lekkernij.

Na ons bezoek aan Oudenbosch rijden we naar Loon op Zand waar we in restaurant ’De Financiën’ pannenkoeken gaan eten. Wanneer we  het dessert hebben genuttigd zullen we naar Sliedrecht worden terug gebracht. Omstreeks 20.15 uur zullen we bij de Maranathakerk arriveren. We hopen met elkaar een mooie en gezellige dag te hebben.

Namens de commissie ouderenwerk een hartelijke groet,

Adri Dekker.