Update | Open Monumentendag / Late Summer Fair 2015

Kunst en Ambacht, veel activiteiten staan zaterdag 12 september in het teken van het thema van de Open Monumentendag. Een mooi boek van de boekenmarkt, een uniek vaasje van de brocante markt of een lekker kopje koffie met appeltaart op het Fair Trade Terras. Maar ook: luisteren naar het orgel, naar harp-, gitaar- en keyboardklanken, het bekijken van schilderijen van Linette Trapman, of het bewonderen van “de Hoorn van overvloed”, een prachtig liturgisch bloemstuk. Morgen is het zover, we mogen als gemeente de deur van de Grote Kerk open zetten. We vragen u om langs te komen, en van de bovenstaande dingen te genieten, en daarnaast als Hervormde Gemeente rust en vriendelijkheid uit te dragen en uit te stralen. De kerk is open van 10 tot 16 uur. De opbrengst van de brocante en boekenmarkt en de meeropbrengst van het Fair Trade Terras is voor de wensmuur van Waerthove en voor het vluchtelingenwerk! Meer informatie hierover vindt u morgen bij de activiteiten. Kinderen, maar ook volwassenen worden uitgenodigd om mee te bouwen aan de grote knikkerbaan van waardeloos materiaal. Heeft u nog tijd en zin om wat lekkers te bakken voor de medewerkers van deze dag? Geef het af in de hal bij de hoofdingang van de kerk. Op de website kunt u de tijden van de programma-onderdelen vinden; die vindt u ook op de flyers die bij de kerk worden uitgedeeld. Schuin tegenover de kerk zal Hadassa 4 op het podium van Crescendo optreden van 12.45 tot 13.15 uur.

Informatie bij Paula Redelijkheid: brampaularedelijkheid@gmail.com of 410276.
Evangelisatiecommissie wijk 1 en 2 Marco Heijstek
Evangelisatiecommissie wijk 3 en 4 Leendert Hofman