Vacature kerkelijk medewerk(st)er kerkelijk bureau

In verband met de pensionering van de huidige medewerkster zoekt de Hervormde Gemeente Sliedrecht binnen haar leden kandidaten voor de functie
Medewerker Kerkelijk Bureau (m/v) 19 uur per week

Wat zijn de werkzaamheden?
• Uitvoeren van alle voorkomende financieel-administratieve werkzaamheden
• Verzorgen van salarisadministratie inclusief aangiften loonbelasting
• Verzorgen ledenadministratie en bijdragen administratie
• Administratieve uitvoering en verwerking bij geldwervingsacties (Kerkbalans e.a.)

Wat verwachten wij van onze nieuwe medewerker?
MBO-werk- en denkniveau
• Een afgeronde financieel-administratieve opleiding op minimaal MBO-niveau
• Affiniteit met kantoorautomatisering
• Goede beheersing van Microsoft Office Word, Excel, Teams en Sharepoint en ruime ervaring met geautomatiseerde `boekhoudkundige systemen
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
• Goede contactuele eigenschappen, klantvriendelijk, accuraat en zelfstandig kunnen werken
• Meelevend lid van de Hervormde Gemeente Sliedrecht
• Om kunnen gaan met vertrouwelijke informatie; een afzonderlijke geheimhoudingsverklaring dient hiervoor te worden ondertekend

Wat bieden wij?
Salariëring en arbeidsvoorwaarden afhankelijk van leeftijd en ervaring, conform regeling kerkelijk medewerkers Protestantse Kerk in Nederland (PKN), waarin is inbegrepen een goede pensioenregeling, aanstelling voor 1 jaar, waarna verlenging of omzetting naar een vaste overeenkomst mogelijk is. Arbeidstijden in overleg, maar wel in de ochtend en – afgewisseld met een collega – tijdens de avondopenstelling op de donderdagavond tussen 19.00 en 20.30 uur.

Sollicitatiebrief en CV dienen uiterlijk donderdag 4 mei per e-mail te worden gericht aan het Kerkelijk Bureau: cvk@hervormdsliedrecht.nl.