Verjaringsfonds

Op dinsdag 12 mei 2015 heeft de jaarvergadering van het Verjaringsfonds plaatsgevonden. Samen met de wijkhoofden, de dames van het Kerkelijk Bureau en een vertegenwoordiging van het College van Kerkrentmeesters, zijn de werkzaamheden en de resultaten over 2014 besproken. Wij zijn u dankbaar voor uw bijdragen. Het totaalbedrag van alle giften was in 2014 € 20.201,93. Deze opbrengst wordt toegevoegd aan het fonds ‘Groot Onderhoud en Investeringen’. Naast alle gevers gaat onze dank uit naar de wijkhoofden en de medewerkers/vrijwilligers. Wij zijn God dankbaar dat Hij ook zo Zijn gemeente in stand houdt. Wilt u meer weten over het Verjaringsfonds? Neem dan contact op met het Kerkelijk Bureau. De dames kunnen u verder informeren of doorverwijzen naar het betreffende wijkhoofd.

Deze maand was dhr. M. Rottier 40 jaar actief voor het verjaringsfonds. Uit handen van de dames van het kerkelijk bureau ontving hij hiervoor een bos bloemen en een geschenkbon.
Namens het College van Kerkrentmeesters,
Jan v.d. Kolk