Versoepelingen m.b.t. Kerk bezoek

Geachte gemeenteleden, beste kerkgangers,

Zoals al in het Kerkblad en via de media bekend is geworden, mogen we gaan versoepelen m.b.t. het aantal kerkgangers en gemeentezang. In de Algemene Kerkenraad is het advies van de werkgroep en de PKN overgenomen, er mogen vanaf zondag 6 juni 15% bezoekers in de Kerk aanwezig zijn en de laatste 2 verzen van de slotzang mogen door de gemeente worden gezongen. De overige liederen zullen nog wel door de 4 zangers voorin de Kerk worden gezongen.
Graag nodigen wij u dan ook uit om van deze gelegenheid gebruik te maken en u aan te melden voor deze diensten:
Zondag 6 juni Maranatha Kerk 18.00: zangdienst Met Arjan Versluis en zangers uit Gorinchem en een mannenzanggroep uit onze eigen gemeente.
Zondag 13 juni Maranatha Kerk 9.30 en 18.00 uur: Heilig Avondmaal

Klik op onderstaande link om direct te reserveren:

Houd u in de loop van volgende week ook de website in de gaten m.b.t. zondag 20 juni: Bevestiging en Intrede Ds. Vastenhout, hier zullen ook een aantal plaatsen beschikbaar komen.
Tevens starten op 6 juni weer de kinderoppas en de kinderkerk.
Graag tot ziens in onze Kerkdiensten.

Kerkbezoek wijk 1 en 2