Vrijwilligers gevraagd voor MerweRTV

MerweRTV (radio-105.4 FM, tv, internet) is de grootste streekomroep van de Alblasserwaard. Op diverse momenten in de week hebben de kerkgenootschappen in Hardinxveld-Giessendam en Sliedrecht zendtijd gekregen. Een mooi middel om het evangelie te verspreiden! Vier keer per jaar wordt vanuit de evangelisatie-/OpenDeur-commissie de uitzending ‘Woord en Muziek’ verzorgd. Op donderdagavond, van 21.00 tot 22.00 uur, wordt een uur gevuld met bemoedigende teksten en muziek met een boodschap. Hiervoor zijn vrijwilligers nodig. Dus… wilt u de lokale radiozender gebruiken om Gods liefde te verspreiden? Dan… zijn we op zoek naar u! Twee keer per jaar is er een vergadering met de deelnemende kerkgenootschappen. Hierbij is een vacature voor notulist. Hiervoor (ook) geïnteresseerd?

Info en/of aanmelden bij Agnes Heijstek (0184-412322).