Vrijwilligers gezocht voor Late Summer Fair/Monumentendag

Vrijwilligers gezocht voor Late Summer Fair / Monumentendag
Op zaterdag 8 september zal de jaarlijkse Late Summerfair worden gehouden. Ook dit jaar zullen we weer aanwezig zijn bij de Grote Kerk met ons terras met heerlijke fairtrade producten. Nieuw dit jaar is dat we mensen zoeken die op en rondom het terras een paar uurtjes op de dag zelf aanwezig willen zijn als aanspreekpunt/ evangelisatie. We combineren dus het terras met onze roeping van evangelisatie. Hierbij denken we vooral aan een praatje maken met eenzamen en ouderen. Aanbieden van een luisterend oor of een stevig gesprek. Over hoe we dit in het vat willen gieten, wordt op dit moment nog druk nagedacht, maar mocht u/jij je aangesproken voelen door deze oproep neem dan voor meer informatie of ideeën contact op met Betty van Haaften, 0624604399, betsell@hotmail.com. Daarnaast zijn we nog op zoek naar enthousiaste muzikale talenten uit de gemeente om rondom het terras muzikaal aanwezig te willen zijn. Neem ook hierover contact op met Betty, 0624604399, betsell@hotmail.com. Ook zijn er nog enthousiaste vrijwilligers nodig, die affiniteit met kinderen en schilderen hebben om in de kindertent aanwezig te zijn en het schilderen met het thema Europa te begeleiden. Opgeven kan bij Leendert Hofman, famhofman@chello.nl, 0184413572. Verder zoeken we hulp bij: het opbouwen, vanaf 7.00 uur en opruimen, vanaf 16.00 uur; in de bediening op het terras, tussen 9 en 17 uur (een paar uurtjes mag ook…); welkom heten en info geven over de kerk, tussen 10 en 16 uur (een paar uurtjes mag ook…). Opgeven daarvoor kan bij Jolanda Bot, jolandabot@gmail.com, 0184417749.
rijwilligers gezocht voor
Late Summer Fair / Monumentendag
Op 8 september zal de jaarlijkse Late Summerfair worden gehouden. Ook dit jaar zullen we weer aanwezig zijn bij de Grote Kerk met ons terras met heerlijke fairtrade producten. Nieuw dit jaar is dat we mensen zoeken die op en rondom het terras een paar uurtjes op de dag zelf aanwezig willen zijn als aanspreekpunt/ evangelisatie. We combineren dus het terras met onze roeping van evangelisatie. Hierbij denken we vooral aan een praatje maken met eenzamen en ouderen. Aanbieden van een luisterend oor of een stevig gesprek. Over hoe we dit in het vat willen gieten, wordt op dit moment nog druk nagedacht, maar mocht u/jij je aangesproken voelen door deze oproep neem dan voor meer informatie of ideeën contact op met Betty van Haaften, 0624604399, betsell@hotmail.com. Daarnaast zijn we nog op zoek naar enthousiaste muzikale talenten uit de gemeente om rondom het terras muzikaal aanwezig te willen zijn. Neem ook hierover contact op met Betty, 0624604399, betsell@hotmail.com. Ook zijn er nog enthousiaste vrijwilligers nodig, die affiniteit met kinderen en schilderen hebben om in de kindertent aanwezig te zijn en het schilderen met het thema Europa te begeleiden. Opgeven kan bij Leendert Hofman, famhofman@chello.nl, 0184413572. Verder zoeken we hulp bij: het opbouwen, vanaf 7.00 uur en opruimen, vanaf 16.00 uur; in de bediening op het terras, tussen 9 en 17 uur (een paar uurtjes mag ook…); welkom heten en info geven over de kerk, tussen 10 en 16 uur (een paar uurtjes mag ook…). Opgeven daarvoor kan bij Jolanda Bot, jolandabot@gmail.com, 0184417749.