Welkom

Zondag 30 mei mogen we als Hervormde Gemeente in Sliedrecht een nieuwe predikant verwelkomen. Ds. Pieter Teeuw zal in de morgendienst in de Maranatha Kerk door zijn vader worden bevestigd. In de middagdienst om 14.30 uur in de Grote Kerk hoopt hij intrede te doen.
Het predikantencorps van onze gemeente wordt hiermee verdubbeld! Ik ben blij met een nieuwe collega en zie ook uit naar de bevestiging en intrede over drie weken van ds. Michiel Vastenhout.
Nu al heten we Pieter, Leanne en hun kinderen van harte welkom. We hopen dat ze hun weg in onze gemeente spoedig zullen vinden en dat we eendrachtig zullen mogen samenwerken tot eer van onze God en tot opbouw van zijn Kerk. Dit alles onder Gods zegen!

Ds. G.J. Mink