Werk Kameroen/Margaret

Lieve gemeenteleden, deze week is het zover, dan kom ik richting Nederland om de laatste loodjes van de zwangerschap uit te zitten.

Als alles goed mag gaan, hoop ik in mijn ouderlijk huis te bevallen. Ik ben erg blij en dankbaar dat ik deze mogelijkheid heb, omdat bevallen in Kameroen toch wat complexer is.

Op dit moment zijn we nog in afwachting of mijn man, Benjy, erbij zal kunnen zijn. We hebben namelijk nog steeds geen bericht gehad of hij een visum toegekend krijgt. Wilt u voor ons bidden?

Tot op heden heb ik, ondanks mijn zwangerschap, gelukkig wel mijn reguliere werk kunnen voortzetten. Inmiddels is Benjy hard aan de slag als alfabetiseringswerker, hij is hier recent voor afgestudeerd. Wij willen u en de gemeente hartelijk bedanken voor alle steun en gebeden die u in 2018 aan ons heeft geschonken. Ik hoop u over een aantal weken in de kerk persoonlijk te ontmoeten.

Hartelijke groet, Margaret en Benjy

P.S. Als u op de hoogte wilt blijven van het werk en het leven van Margaret, kijk dan op haar website.

Heeft u vragen of opmerkingen? Dan kunt u Richard den Besten, Yvonne den Besten en Judith Meerkerk als leden van de Thuisfrontcommissie altijd aanspreken.