WERKGROEP KERK EN ISRAEL – SLIEDRECHT

De werkgroep Kerk en Israël heeft een Israël-avond belegd op D.V. donderdag 6 november a.s. in de Maranathakerk te Sliedrecht.
De werkgroep heeft ds. Aart Brons uitgenodigd, die als Israëlconsulent van het Centrum voor Israëlstudies (CIS)woont en werkt in Jeruzalem. Ds. Brons onderhoudt daar contacten met allerlei mensen om concreet invulling te geven aan waar het CIS voor staat: de ontmoeting tussen Kerk en Israël. Hij laat u graag delen in zijn ervaringen. Het onderwerp van zijn inleiding zal zijn “Loofhuttenfeest”.
Het belooft weer een mooie en interessante avond te worden met een inleiding en gelegenheid voor vragen/gesprek.
De bijeenkomst begint om 20.00 uur.
De werkgroep hoopt veel belangstellenden te mogen begroeten.
De toegang is gratis. Bij de uitgang wordt gecollecteerd voor Yad Elie, een vrijwilligersorganisatie die zich inzet voor kwetsbare kinderen in Jeruzalem met zowel Joodse als Arabische achtergrond.

Inlichtingen: tel. 0184 – 412584.