[Wijk 3&4] Uitnodiging kerkdienst per blok

Voor de komende zondagen ziet de uitnodiging voor de kerkdienst er als volgt uit:

– Zondag 11 april 9.30 uur MK, Doopdienst;

– Zondag 11 april 18.00 uur GK, Doopdienst;

Deze zondag is aangemerkt als een doopzondag. In zowel de morgen- als avonddienst zullen er plekken gereserveerd worden voor familie en kennissen van de doopouders.

– Zondag 18 april 9.30 uur GK, voor hen die op de oorspronkelijke

datum niet meer konden reserveren;

– Zondag 18 april 18.00 uur MK, blok 3.10.

U kunt uw blokouderling (zie Hervormde Wegwijzer) vragen om te helpen met de reservering voor zondagavond 18 april.

Deze reservering kan gemaakt worden vanaf woensdagavond tot zaterdagmiddag 14.00 uur, voorafgaande aan de zondag. Daarna vervalt de uitnodiging per blok en staat (als er nog plaatsen zijn) het reserveringssysteem open voor iedereen. De blokouderling zal zoveel mogelijk gemeenteleden uit het blok benaderen om zich op te geven voor de kerkdienst.

Mocht u uit het genodigde blok komen maar het reserveringssysteem is al volgelopen (meer dan 30 personen uit uw blok) dan kunt u zich alsnog opgeven via het daarvoor bestemde e-mailadres.

U kunt ook contacten (telefonisch) met uw blokouderling.

U wordt dan genoteerd voor het bijwonen van een kerkdienst op een later moment.