[Wijk 3&4] Uitnodiging kerkdienst per blok

Voor de komende twee zondagen ziet de uitnodiging voor de kerkdienst er als volgt uit:

– Zondag 17 januari 09.30 uur MK, blok 3.6/3.7;

– Zondag 17 januari 18.00 uur GK, blok 3.9;

– Zondag 24 januari 09.30 uur GK,

gemeenteleden van de reservelijst;

– Zondag 24 januari 14.30 uur GK  afscheidsdienst met genodigden.

Gemeenteleden uit het blok (zie Hervormde Wegwijzer) krijgen de gelegenheid om (zelf) te reserveren vanaf woensdagavond tot zaterdagmiddag 14.00 uur, voorafgaande aan de zondag. Daarna vervalt de uitnodiging per blok en staat (als er nog plaatsen zijn) het reserveringssysteem open voor iedereen.

De blokouderling zal zoveel mogelijk gemeenteleden uit het blok benaderen om zich op te geven voor de kerkdienst. Voor de dienst van zondagmorgen 24 januari 2020 krijgen gemeenteleden die op de reservelijst staan de mogelijkheid om de dienst bij te wonen. Zij ontvangen hiervoor een uitnodiging.

Mocht u uit het genodigde blok komen, maar het reserveringssysteem is al volgelopen (meer dan 30 personen uit uw blok) dan kunt u zich alsnog opgeven via het e-mailadres:

kerkbezoek3en4@gmail.com. U kunt ook contacten (telefonisch) met uw blokouderling. U wordt dan genoteerd voor het bijwonen van een kerkdienst op een later moment.

Extra (middag)dienst

De middagdiensten zijn inmiddels ingepland, maar de huidige situatie (verlenging lockdown) laat deze extra diensten vooralsnog niet toe. We hopen u zo spoedig mogelijk te informeren op welk moment we hiermee kunnen starten.