[Wijk 3&4] Uitnodingen kerkdienst per blok

Met de mogelijkheid om meer kerkgangers toe te laten in de diensten, zullen voorlopig per dienst, steeds twee wijken worden uitgenodigd om te reserveren. Voor de Maranatha Kerk is het maximaal aantal toe te laten bezoekers 70 en voor de Grote Kerk ligt dat op 90 kerkgangers.

Voor de komende zondagen ziet de uitnodiging voor de kerkdienst er als volgt uit:

Zondag 2 mei 9.30 uur GK, blok 3.11 en blok 3.1;

Zondag 2 mei 18.00 uur MK, blok 4.1 en blok 3.2;

Zondag 9 mei 9.30 uur MK, blok 4.2 en blok 3.3;

Zondag 9 mei 18.00 uur GK, blok 4.3 en blok 3.4;

Hemelvaartsdag 13 mei GK, blok 4.4 en blok 3.5.

U kunt uw blokouderling zie Wijk 3 en Wijk 4, vragen om te helpen met de reservering. Deze reservering kan gemaakt worden vanaf woensdagavond tot zaterdagmiddag 14.00 uur, voorafgaande aan de zondag. Daarna vervalt de uitnodiging per blok en staat (als er nog plaatsen zijn) het reserveringssysteem open voor iedereen.

De blokouderling zal nog wel (in een enkel geval) gemeenteleden uit het blok actief benaderen om zich op te geven voor de kerkdienst. Tegelijkertijd gaan we deze speciale uitnodiging afbouwen, omdat we redelijk gewend zijn geraakt aan de huidige wijze van reserveren.

Mocht u uit het genodigde blok komen maar het reserveringssysteem is al volgelopen, dan kunt u zich alsnog opgeven via het e-mailadres.

U kunt ook contacten (telefonisch) met uw blokouderling.

U wordt dan genoteerd voor het bijwonen van een kerkdienst op een later moment. Wij hopen dat ook deze regeling kan gaan vervallen.