Zangdienst met Arjan Versluis

Zondagavond 6 juni is er een zangdienst in de Maranatha Kerk. Arjan Versluis, zovele jaren organist in onze gemeente, viert dit jaar zijn zilveren jubileum als kerkmusicus. Omdat hij de meeste jaren van deze periode in Sliedrecht als zodanig actief was, leek het mij mooi als hij ter gelegenheid hiervan ook een dienst zou begeleiden in onze gemeente. En dat is op D-day het geval.
Ja, het is D-day, 6 juni. Op die dag gedenken we de landing van de geallieerden in Normandië, het begin van de bevrijding van West-Europa. Thema van de dienst zal zijn: ‘Vrijheid!’. Ook heel actueel in deze tijd. Naast Arjan zal een kwartet zangers uit Gorinchem medewerking verlenen alsmede een mannenzanggroep uit onze eigen gemeente.
Als u bij deze speciale zangdienst aanwezig wilt zijn, is het zaak u spoedig in te schrijven.