Zeven dagen feest van 20 t/m 26 september 2021

Bouwen aan herstel

Hierbij weer een nieuw bericht! Ondertussen is het een hele lijst met activiteiten geworden die gedurende een hele week worden aangeboden. We proberen een breed programma aan te bieden, zodat er voor iedereen uit de gemeente één of meerdere activiteiten zijn om aan deel te nemen.
Veel gemeenteleden hebben hun bijdrage aangeboden om er een bijzondere week van te maken en daar zijn we als commissie heel dankbaar voor! We hopen op deze manier een bijdrage te kunnen leveren aan het herstel van gemeente-zijn en hopen dat we ons door deze ontmoetingen als gemeente weer meer verbonden gaan voelen.
Ondertussen zijn de vooruitzichten wat betreft de coronamaatregelen ook steeds gunstiger en ziet het er naar uit dat we verschillende activiteiten voor veel meer gemeenteleden kunnen aanbieden! Toch houden we bij de voorbereidingen nog een slag om de arm en zijn veel activiteiten onder voorbehoud.
Hieronder staat weergegeven hoe het programma er ongeveer uit komt te zien. Aan veel activiteiten wordt nog druk geschaafd en overlegd en soms maken we ook ruimte voor spontane ideeën die binnen onze gemeente opborrelen!
Het definitieve programma laat dus nog even op zich wachten…
Vr 17-9 t/m Ma 20-9 proefkamperen en ‘Bouwen aan herstel’ BAU op nieuwe locatie (zie apart bericht)
Zo 19-9 Kerkdiensten – start ‘Bouwen aan herstel’- 7 Dagen Feest
Zo 19-9 Sing-in in de buitenlucht
Ma 20-9 t/m Za 25-9 06.30-07.00 uur Grote Kerk: gebedsmoment
Ma 20-9 t/m Za 25-9: dagelijkse podcast van onze predikanten
Ma 20-9 Laudate Deum kijk- en oefenavond
Ma 20-9 Wandelavond met 1234 wandelteam
Ma 20-9 Diapresentatie Paulus met ds. Mink
Di 21-9 Gebedswandeling
Di 21-9 Houthakken
Di 21-9 Muziekavond in de Grote kerk met organisten en zondagse zangers
Di 21-9 Online interactieve kookworkshop
Wo 22-9 Kindertheater ‘Stoere bangeriken’
Wo 22-9 Gemeenteavond – Waarom zou ik na corona weer naar de kerk gaan?
Wo 22-9 Houthakken
Do 23-9 Schilderworkshop
Do 23-9 Tim Zingt
Do 23-9 Houthakken
Vr 24-9 Schilderworkshop
Vr 24-9 Evangelisatie-/inspiratieavond: ‘Thema: Dien je dorp!’
Vr 24-9 Lasergamen
Za 25-9 Natuurwandeltochten
Za 25-9 Terras en diverse activiteiten (Kids & Fun, kunst, bootcamp) – IJsbaanterrein
Za 25-9 Tamboerijngroep Hadassa, vrouwen- en meisjesgroep – IJsbaanterrein
Za 25-9 Fietstocht, motortoertocht, wielertocht, oldtimertocht – vanaf het IJsbaanterrein
Za 25-9 Gezamenlijke avondmaaltijd (4 wijken) – IJsbaanterrein
Za 25-9 Volleybal en festivalsfeer op IJsbaanterrein
Zo 26-9 Kerkdiensten – afsluiting ‘Bouwen aan Herstel’- 7 Dagen feest
Zo 26-9 Ontmoeting met koffie/frisdrank na de kerkdienst
In het volgende Kerkblad en op de website hopen we meer duidelijkheid te bieden over het programma, plaatsen, tijden, mogelijkheden en aanmeldopties. Met name op de zaterdag zullen er veel activiteiten zijn waarvoor we nog vrijwilligers zoeken voor diverse taken. Later meer hierover.
Hartelijke groet,
Rebecca Heijkoop (wijk 1/2 – 0611886135) Huib Visser (wijk 3/4 – 0653495626)
Dita Hak Diana Baan / Gijsbert Baan
Sjanie Hilgeman / Leendert Hofman