Zing je mee met projectkoor Rejoice?

Direct na de zomervakantie wordt begonnen met het instuderen van het splinternieuwe kerstoratorium ‘De belofte vervuld’, gecomponeerd door dirigent en musicus Jan Peter Teeuw. Dit oratorium is geschreven voor koor, vleugel, orgel, fluit, hobo en twee trompetten. Wie graag zingt, tussen de 18 en 50 jaar is, en het leuk vindt om zich tijdelijk aan te sluiten bij een koor, is hartelijk welkom bij Interkerkelijk Koor Rejoice! De kosten bedragen eenmalig € 45,-. Dit is inclusief bladmuziek en MP3-oefenpartijen. Voor studenten en  scholieren is er een aangepast tarief. Repetities worden in de oneven weken gehouden op woensdagavond van 20.00 tot 22.00 uur in de Wilhelminakerk, Bourgondische-laan 1 in Ridderkerk. De eerste repetitie is op woensdag  6 september. Vrijdag 8 december 2017 wordt dit oratorium uitgevoerd in de Grote Kerk van Sliedrecht. Op vrijdag  22 december wordt gezongen in de Wilhelminakerk te Ridderkerk-Slikkerveer.

Aanmelden: secr.rejoice@gmail.com of  0180-396079.