Zing mee met Les Chantres

Les Chantres is een enthousiast interkerkelijk koor uit Papendrecht. Het koor bestaat uit een 80-tal leden, voornamelijk uit Papendrecht, Sliedrecht en Dordrecht, dat met het eigen combo onder de professionele leiding staat van dirigent Hans van Blijderveen. Het koor brengt in kerkdiensten en concerten, door middel van een gevarieerd genre gospel- en praisemuziek, het Evangelie ten gehore waarbij swingende en ingetogen nummers elkaar afwisselen. Altijd al eens met Les Chantres willen meezingen? Kom dan op woensdag 17 juni om 20.00 uur naar de Bethlehemkerk in Papendrecht. Tijdens het eerste deel van de avond wordt een aantal liederen geoefend, na de pauze gaan we deze met het combo erbij uitvoeren. Op deze leuke manier kun je kennis maken met het zingen bij een koor. Mocht je het leuk vinden, dan ben je uiteraard van harte welkom om lid te worden van ons koor. Als je in 2015 nog 16 jaar gaat geworden dan mag je meedoen met ons concert op 2 april 2016 waaraan Pearl Joan (voorheen Pearl Jozefzoon) zal meewerken. Neem gezellig iemand mee. We zien je graag op 17 juni!