Zomerconcert Urker Mans Formatie

Op woensdag 22 augustus 2018 komt de Urker Mans Formatie opnieuw naar Sliedrecht voor een concert in de Grote Kerk. Het repertoire bestaat uit liederen rondom het thema ‘OP REIS’. Te denken valt aan liederen zoals: ‘Is uw paspoort getekend’, ‘Get on Board‘ en ‘Coming home’. Daarnaast zingen zij bekende klassieke werken, spirituals en populaire muziek.  Het thema heeft ook betrekking op de reislust van de groep. Niet alleen binnen Nederland reizen ze van noord naar zuid, maar ook in Canada waar zij dit jaar een tweede tournee maken. De mannen zingen in traditionele Urker kleding onder leiding van de gedreven dirigent Martin Mans. Aan het orgel  en de vleugel zit Mark Brandwijk, die begeleidt en bovendien een improvisatie verzorgt. Het unieke aan de Urker Mans Formatie is dat elke zanger een solo heeft waardoor hun individuele stemmen nog meer tot hun recht komen. Drie van hen bespelen, naast hun zang, een taragot, een blokfluit en een altviool wat het programma nog een extra dimensie geeft. Een concert van de Urker Mans Formatie staat garant voor enkele uren ontspannen genieten van koor- en solozang en instrumentale muziek.

Datum:  woensdag 22 augustus 2018
Aanvang: 19.30 uur
Locatie: Grote Kerk, Kerkbuurt 131, Sliedrecht
Toegang: € 17,50
Reserveren: www.martinmans.nl of op de reserveerlijn 06-25391903

Voorverkoop van kaarten bij: De Vos Lezen en Wonen, Thorbeckelaan 19, Sliedrecht

Lezerskorting:
Lezers van het Kerkblad krijgen op vertoon van dit artikel aan de kassa een korting van € 5,- en betalen € 12,50 in plaats van € 17,50 (max. 4 pers/bon). Voor online bestellingen geldt de actiecode: HK228.