Nieuws van de C.H.R. (123)

Één Gemeente
Vorige week las u in dit kerkblad over de 21 jongeren uit alle vier de wijken die vakantie en werken (dienstbaar zijn) combineren door deel te nemen aan de jongerenwerkvakantie naar Oost Europa. Dat combineren geldt ook voor de 3 chauffeurs van de busjes. De voorzitter van de algemene kerkenraad Wim Dunsbergen, diaken Frits van der Kooij en CHR voorzitter Dick van Mourik zullen als chauffeurs onze jongeren naar Oost- Hongarije en Roemenië rijden. Het is tevens een prachtige gelegenheid om zo vanuit de verschillende kerkenraden kennis te maken met broeders en zusters uit de dorpen Micula, Zerindu Mic en Lapusel en de bejaardenopvang in Oradea. Het is de wens dat we elkaar op die manier mogen bemoedigen en tot zegen mogen zijn. We zijn tenslotte één Gemeente van Christus.

Kleding brengen
D.V. zaterdag 6 februari kunt u weer kleding brengen naar onze NIEUWE locatie Elzenhof 138 in de loods waar de VOEDSELBANK gevestigd is.
Dit is een paar straten achter de JUMBO (voorheen C1000 en school De Sprong ). Openingstijden blijven van 10.00 – 11.30 uur.
Op maandagochtend 8 februari wordt alles daar dan ingepakt.
Esther Harrewijn heeft de coördinatie en is bereikbaar onder tel. 416220.