Wijk 4

Sectie / ouderlingen

1. A. van Beest,
email: andre.vanbeest@hervormdsliedrecht.nl
Baanhoek, Tolsteeg, Het Plaatje, Zwijnskade, Kweldamweg, Industrieterrein “Nijverwaard”, Bedrijventerrein “Noord-Oost Kwadrant”, Fazantplein, Havikstraat, De Horst, Sperwerstraat, Valkhof, Vogelenzang.

2. G.C. Harrewijn
email: gert.harrewijn@hervormdsliedrecht.nl
Alewijnsweer, Ambachtsweer, Baaneweer, Benedenveer, Beversweer, Benedenveer, Blijenburghsweer, Dorlandsweer, Gildersweer, Groenenweer, Koningsweer, Landskroonweer, Leenweer, Locksweer, , Molshoefweer, Parallelweg (vanaf nr.6), Prinsenweer, Reinenweer, Schoutsweer, Smalweer.
3. H.J. Stam
email: hans.stam@hervormdsliedrecht.nl
L. v.d. Wielstraat, Molendijk, Kroonstraat, Kerkbuurt 131-137, 149-257, 150-264.

4. C. Kornet,
email: chris.kornet@hervormdsliedrecht.nl
Prickwaert, Weresteijn, Berkenhof, Elzenhof (v.a. nr. 106), Geulstraat, Populierenhof, Wilgenhof.
5. N. van Horssen,
email: nico.vanhorssen@hervormdsliedrecht.nl
Dwarsstraat, Kleindiepstraat, A.W. de Landgraafstraat, Rijshoutstraat, Van den Houte Willemsplein, Emmastraat, Havenstraat, Pr. Hendrikstraat, Industrieweg, Julianastraat, De Klopstraat, Middenstraat, Noorderstraat, Westerstraat, Wilhelminastraat, Zuiderstraat.
 N. van Horssen
6. Pastoraal team: N. van Horssen, ds. G.C. de Jong, Mw. E.J. Stierman-   van Kleef
ASVZ Merwebolder, Touwbaan 1, 3363WB:  Spinnershoek, Vlasakker, Zeeldraaier, Spoelmaker, Wieldraaier.
8. N. van Horssen,
e-mail: nico.vanhorssen@hervormdsliedrecht.nl
Ouderenwerk (80+ adressen in wijk 4), Elzenhof 1-105, Waerthove
N. van Horssen
9. R. Vreeken,
e-mail: ruben.vreeken@hervormdsliedrecht.nl
Aalscholverstraat 13-27/14-38, Fuutstraat, IJsbaan, IJsvogel, Kievitlaan (vanaf 33/38), Rivierdijk, J.P. Thijssesingel, Thorbeckelaan (oneven v.a. 121 en even v.a. 150), Zaaistoep, Poelenstoep, Het Groenevelt, Burg. Van Hofwegensingel, Leeuweriksingel (oneven), ’t Orleans, Papendrecht, Bleskensgraaf, Wijngaarden.
10. J.M. de Sterke
e-mail: hanno.desterke@hervormdsliedrecht.nl
GB-adressen in wijk 1: Aalscholverstraat 1-11 en 2-12, Eksterstraat, Gruttostraat, Karekietstraat, Kievitlaan (tot 31/36), Meerkoetstraat, Mezenstraat, Nachtegaallaan, Ooievaarstraat, Putterstraat, Rietzangerstraat, Roerdompstraat, Vinkenstraat, Ganzenstraat, Leeuweriksingel (even nrs), Merelstraat, Reigerlaan (oneven nrs), Zwaluwstraat, Zwanensingel.
11. L. Huijzer,  tel. 0184-422394
e-mail: leendert.huijzer@hervormdsliedrecht.nl
GB-adressen in wijk 1: Aveling, Batelier, Beugelaar, Boog, Buitenaf, Grienduil, Hoepel, Hopper, Hakgriend, Kraal, Krabbelaar, Leiakker, Lepelaar, Overlaat, Padakker,  Rijswaard, Stobbe, Stormrand, ’t Stort.
12. M. Elderson,
e-mail: martin.elderson@hervormdsliedrecht.nl
Ouderenwerk  en GB-adressen in Wijk 1: Lijsterweg (oost, oneven nrs), Reigerlaan (even nrs), Tuinfluiterstraat, Rembrandtlaan (even v.a. 310).

Evangelisatiewerk

T. den Hartog