Nieuws van de CHR (256)

Kleding brengen
D.V. zaterdag 4 december kunt u weer kleding, schoenen, linnengoed, dekens en speelgoed brengen naar onze locatie Elzenhof 138, in de loods waar ook de Voedselbank gevestigd is.
Openingstijden zijn van 10.00 tot 11.30 uur.

Brief aan Sliedrecht
Van ds. Farkas Antal uit Oradea ontvingen wij bericht dat hij op 31 oktober, de dag van de Reformatie, afscheid heeft genomen van zijn gemeente in verband met het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd.
Veel gemeenteleden uit Sliedrecht die hem bij de bezoeken aan Agnulli Dei hebben ontmoet, herinneren hem vast wel als de dominee met een markante uitstraling. Zijn afscheid viel samen met de viering van het Heilig Avondmaal. In Hongarije en Roemenië
is het gebruikelijk om dit op 31 oktober te vieren.
De dominee bedankt de gemeente voor de geestelijke en financiële steun de afgelopen jaren en wenst u goede feestdagen.

Kerstpostactie gaat weer van start
Wat fijn wanneer u dit jaar meedoet met de kerstpostactie. Hoe doet u mee? Schrijf kaarten aan uw vrienden, kennissen maar denk ook aan gemeenteleden in de kerk die u lange tijd niet hebt gezien. Het is een mooie manier van omzien naar elkaar. Uw kerstkaarten voor Sliedrecht en Wijngaarden nemen wij graag in ontvangst. Voor € 0,60 per stuk worden de kaarten, door ons voorzien van een speciale postzegel en stempel, uiterlijk 22 december bezorgd.
Kerstpost waar inleveren?
Uw kerstkaarten en ook uw giftenenvelop kunnen worden ingeleverd in het Dienstgebouw bij de Grote Kerk (i.v.m. corona met gepast geld betalen).
Woensdag 15 december 09.00 – 11.30 uur
Zaterdag 18 december 09.00 – 11.30 uur
Ook is het mogelijk om uw kaarten tot en met 17 december bij de onderstaande adressen in te leveren. Handig om ze in een plastic zakje te doen inclusief gepast geld. U kunt het zakje gewoon door de brievenbus doen als er niemand thuis is bij:
– Ineke van ’t Hoff, Adriaan Volkersingel 23;
– Esther Harrewijn, Grienduil 2;
– Margareth Spijkers; P.A. de Genestetstraat 50;
– Fam. De Vlaam, Weresteijn 48;
– Dick van Mourik, Reinenweer 64.
Heeft u vragen: Ineke van ’t Hoff, 0184-41 93 41
of famvanthoff@outlook.com