Nacht van Gebed

Bid vrijdag 9 juni op zaterdag 10 juni mee voor vervolgde christenen

Wereldwijd worden miljoenen christenen vervolgd omdat ze geloven in de Here Jezus. Zij vragen keer op keer om ons gebed. Om daaraan gehoor te geven houdt Open Doors jaarlijks een Nacht van Gebed op diverse locaties in Nederland. Doe mee met de Nacht van Gebed voor de vervolgde kerk van vrijdag 9 juni op zaterdag 10 juni in gebouw ‘Rehoboth’, P.C. Hooftlaan 1. De Nacht begint om 20.00 uur en duurt tot ongeveer 04.00 uur en is opgedeeld in verschillende gebedsblokken. Steeds horen en zien we een verhaal van de situatie van christenen in een bepaald land en gaan we aansluitend in groepjes uiteen om voor hen te bidden. U mag de hele avond en nacht komen, maar ook kiezen om één of enkele blokken mee te doen. Komt u in het laatste geval stil binnen en schuif aan! Het is een interkerkelijke nacht, dus zonder kerkmuren, met hetzelfde verlangen als Jezus Christus: één Lichaam, één Geest.
De vervolgde kerk en wij zien uit naar uw/jouw komst!
Neem voor vragen contact met ons via
rehobothsliedrecht@gmail.com.