Beroep wijk 4 ds. Veldhuijzen

Afgelopen zondag mochten we u als gemeente het voorgenomen beroep op ds. Veldhuijzen bekendmaken. Blij en dankbaar zijn we als beroepingscommissie en wijkkerkenraad dat we zover konden komen. U begrijpt dat dit soms een heel traject is.

Vanavond 23 oktober gaan we met een afvaardiging van de beroepingscommissie en kerkenraad de beroepsbrief brengen in Schelluinen. Het beroep zal morgen 24 oktober ingaan en we kunnen u nu al wel melden dat ds. Veldhuijzen in de avonddienst van D.V. 1 november hoopt voor te gaan.

U vindt het vast fijn om te weten wie ds. Veldhuijzen is! Hij is 39 jaar en zijn gezin heeft 5 kinderen in de leeftijd van 4 tot 12 jaar. Over de verdere kennismaking met ds. en mw. Veldhuijzen wordt nog verder nagedacht; dat zal in deze tijd ook anders verlopen dan we gewend zijn. Daar komt in volgende kerkbladen nog meer informatie over!

Wij vragen u en jou om dit beroep in het gebed mee te nemen, maar dat deden u en jij toch al?

Namens de beroepingscommissie,

Nico van Horssen.