Biddag 2019

Ha jongens en meisjes, op woensdag 13 maart is het Biddag. Dan zijn jullie van harte welkom in de Maranathakerk. De middagdienst om 14.30 uur wordt speciaal voor jullie gehouden. Kinderen die op de basisschool zitten en die het leuk vinden om aan het begin van de dienst mee te zingen met kinderkoor Laudate Deum, worden maandag 11 maart van 18.30 tot 19.30 uur verwacht in de Handpalm om te komen oefenen. Het thema voor de middagdienst is dit jaar ‘Wat vraag jij?’ en gaat over bidden tot God. We willen hier graag mee aan de slag gaan door voor elkaar te bidden. Dit gaat als volgt: de zondag vóór Biddag worden in de kerk gezinsdagboekjes uitgedeeld. Hier zit een briefje aan vast waar je een gebedspunt op kunt schrijven. Dit briefje met gebedspunt kun je aan het begin van de middagdienst op Biddag inleveren in een doos die klaar staat bij de ingang. Aan het einde van de dienst, als je de kerk uit gaat, pak je een briefje met een gebedspunt van iemand anders uit de doos waar je thuis voor kunt bidden. Doen jullie mee?!

We zien jullie graag in de kerk!