Familie-ontmoetingsdag Op weg met de ander

De christelijke vereniging ‘Op weg met de ander’ organiseert op D.V. zaterdag 21 mei weer een familie-ontmoetingsdag voor mensen met een verstandelijke beperking, hun familie, zorgwerkers, leiders van aangepaste clubs en catechese, ambtsdragers en andere belangstellenden. In 2020 werd de dag vanwege corona niet gehouden, vorig jaar vooral online. Nu kijken de doelgroep, hun familie en vrienden én de organisatoren ernaar uit om weer een echte ontmoeting te hebben!
Tijdens de dag staan de Bijbel, zingen en onderlinge ontmoeting centraal. Dit keer vindt de dag plaats in de Eben-Haëzerkerk in Apeldoorn. De predikant van deze gemeente, ds. H. I. Methorst, houdt ’s morgens de bijbelvertelling. Het thema is ‘Bij je naam genoemd’. De dag wordt gehouden in de Eben-Haëzerkerk, Zonnedauw 8, 7322 EC Apeldoorn. ’s Middags kunnen de deelnemers kiezen uit sporten, snoezelen, gespreksgroep of creatieve activiteiten. Ds. J. Riemersma vertelt aan de andere belangstellenden aan de hand van diverse schilderijen hoe we via Rembrandt ‘Een glimp van de hemel’ opvangen.
Aanmelden verplicht, uiterlijk voor 16 mei via het aanmeldingsformulier op www.opwegmetdeander.nl.
Voor vragen: info@opwegmetdeander.nl of 06-28 46 74 19.