Gemeenteweekend 2014

Net als voorgaande jaren willen we met elkaar het kerkelijk jaar openen door middel van het gemeenteweekend. Ook dit jaar hebben we weer allerlei activiteiten waar jong en oud deel aan kunnen nemen.

Zaterdag 27 september is een ieder welkom op het IJsbaanterrein.

De dag begint om 12.00 uur met pannenkoeken bakken en broodjes knakworst. Voor de kinderen is er weer de kleedjesmarkt, waar zij hun oude speelgoed kunnen verkopen. Het is niet de bedoeling dat er huisraad of spullen voor kinderen verkocht worden, het gaat echt om de kinderen die het speelgoed waar zij niet meer mee spelen, kunnen verkopen. Ook voor de allerkleinsten is er genoeg te doen deze middag, zoals knutselen en het springkussen.

‘s Middags willen we ook weer de veiling houden. Vorig jaar zijn er mooie succesverkopen geweest en hier willen we u ook dit jaar weer de kans voor geven. Hier kunnen mensen bieden op diensten die gemeenteleden aanbieden. Hebt u of heb jij een dienst die u/je een ander aan wilt bieden, geef het ons door! Vorig jaar is er een leuke boottocht verkocht, een taxirit naar keuze en zelfs een heus diner! We hopen natuurlijk weer op een overvolle veiling met veel originele diensten, waarin we met elkaar als gemeente aan het werk kunnen met en voor elkaar.
’s Middags is er ook een nieuwe activiteit. We organiseren een gezellige fietstocht door de polder. Neem uw/je fiets mee en geniet met elkaar van de natuur en de gezelligheid! Natuurlijk is ook nu weer de boekenmarkt aanwezig en is er voldoende mogelijkheid om iets lekkers te eten of te drinken.
Aan het eind van de middag is iedereen weer welkom voor de gezellige barbecue.
’s Avonds zal er voor de jongeren weer een leuke avond zijn in het gebouw bij de ijsbaan.
Wij hopen op een gezellige, drukbezochte dag. U/jij komt toch zeker ook? Het is deze dag ook Nationale Burendag, dus neem gerust uw buren mee!
Zondag 28 september is er in de ochtend een kerkdienst die met koffie/thee en wat lekkers wordt afgesloten.
Enthousiast geworden voor één of meerdere onderdelen om te helpen of mee te doen? Opgeven kan via gemeenteweekend@live.com . Ook voor vragen zijn wij via dit e-mailadres bereikbaar.