Kinderbijbeldag zoekt medewerkers

‘Samen sterk!’ Dat is het thema van de Kinderbijbeldag op 19 februari. Natuurlijk hopen we ook dit jaar weer veel kinderen te ontmoeten in de Maranathakerk. We rekenen ook op uw/jouw/ hulp als medewerker, want ook daarvoor geldt: samen sterk! Meld u/je dus aan via de mail of bel Tel. 0184-751066 of 06-54247411. Aanstaande zondag zullen de kinderen van groep 1 t/m 6 bij de ingang van de kerk een uitnodiging ontvangen voor de KBD. De ene helft van de uitnodiging is voor henzelf bedoeld. De andere helft is bedoeld voor iemand die nog niet of nauwelijks in aanraking is gekomen met het evangelie. Graag willen wij u vragen om samen met uw kind te zoeken naar iemand die hij/zij mee wil nemen naar de KBD en samen de uitnodiging weg te geven. Het zou geweldig zijn als iedereen iemand meeneemt! Ook willen we u vragen om te bidden voor het evangelisatiewerk onder de kinderen.