Najaarsconcert Lucas Kramer en The Martin Mans Formation

Op vrijdag 27 oktober 2017 geeft de bekende zanger Lucas Kramer een concert in de Grote Kerk in Sliedrecht. Hij doet dit samen met The Martin Mans Formation, één van de zanggroepen van Martin Mans. De opbrengst is voor Kerk in Actie. Lucas en Martin bundelen hun muzikale krachten in een sfeervol programma. Lucas zal solo-liederen zingen, onder andere van zijn CD’s ‘Zoals ik ben’ en ‘Het is goed’. Maar uiteraard zal hij ook samen met The Martin Mans Formation een aantal liederen ten gehore brengen. De befaamde zanggroep zal diverse liederen van onder andere hun cd’s ‘Verlangen’ en ‘Liefdeslied’ zingen. Zij zingen op hoog niveau onder leiding van de gedreven musicus Martin Mans. Daarnaast is er tijdens het concert ruimte voor samenzang. Dit alles vindt plaats onder pianobegeleiding van Denise Brand en vioolbegeleiding van Magdalena Karas. Deze instrumentalisten brengen tevens enkele wervelende solo’s ten gehore. Martin Mans zal één van zijn geliefde improvisaties op het fraaie orgel van de Grote Kerk spelen.

Om geld in te zamelen voor de hongersnood in Afrika en donateurs te werven houdt Kerk in Actie dit najaar onder andere concertavonden. Deze concerten worden georganiseerd door ‘Zingen in de Kerk’. Zingenindekerk.nl is een nieuw initiatief van de Protestantse Kerk in Nederland in samenwerking met Kerk in Actie. Zij bieden concerten en evenementen aan van christelijke artiesten en muzikanten.

Datum    : vrijdag 27 oktober 2017
Locatie   : Grote Kerk Sliedrecht
Aanvang : 20.00 uur
Toegang : € 12,50 incl. reserveringskosten. Online € 11,-.

Leden PCOB, KBO en ANBO betalen € 9,- (op vertoon van pas) en kinderen t/m 11 jaar € 5,-

Reserveren en online bestellen: www.zingenindekerk.nl of http://www.martinmans.nl of 06-25391903.