Nieuws van de C.H.R. (93)

zerindu mic 3
Zerindu Mic en verwarming
Vorige week ontving ik een e-mail van Julia, de dochter van dominee Tolnoi Ference. Ze was bij haar ouders langs geweest, want ze woont zelf in Carei, ongeveer 100 km van Zerindu Mic vandaan. In het dorp van ruim 200 inwoners spreekt niemand Engels of Duits. Nee, zelfs de dominee niet. Via Julia laat de dominee weten dat uw giften zijn ontvangen en of we hun dank over willen brengen. Verder heeft ze nog een foto gestuurd van de kerkdienst. De kerk wordt in de winter niet gebruikt, omdat het te koud is. Nu wordt er kerkdienst gehouden in een voormalig klaslokaal van de school dat kan worden verwarmd. Het gesproken Woord verwarmt ook het hart wanneer gemeenteleden samenkomen en het evangelie wordt verteld. Best bijzonder dat we als gemeente van Sliedrecht verbonden zijn aan de gemeente van Zerindu Mic. Dat komt vast door diezelfde warmte!

Kleding brengen
D.V. zaterdag 7 februari kunt u weer kleding afleveren op de Rivierdijk 414b van 10.00 tot 11.30 uur. Zoals u weet, kunt u niet zomaar een zak kleding neerzetten als we er niet zijn. Op D.V. dinsdag 10 februari is er van 9.00 tot 11.00 uur kleding inpakken. Ook dan is het mogelijk om kleding te brengen. De coƶrdinatie is in handen van Esther Harrewijn, tel. 416220.

Dick van Mourik (tel. 422248)