Ondernemersplatform Huis van de Kerk

De afgelopen weken zijn er 2 bijeenkomsten geweest, speciaal voor ondernemers.
Mooie bijeenkomsten waar we nadachten over het Huis van de Kerk en de hulp die wij hier bij kunnen gebruiken. Financieel, maar ook in bredere zin. Inmiddels hebben de ondernemers die aanwezig waren en degenen die hadden aangegeven niet te kunnen komen ook de gehouden presentatie ontvangen en daar gaan we binnenkort verder mee aan de slag. Ongetwijfeld zijn er ondernemers die niet in de gelegenheid waren om aan te haken. Natuurlijk willen we hen ook de presentatie sturen en hen bijpraten over de speficieke vragen die wij hebben. In dat geval kun je een mail sturen naar huisvandekerk@hervormdsliedrecht.nl en dan zorgen we dat je deze ontvangt en zoeken we contact met je. Mooi om zo met elkaar verder door te bouwen in alle voorbereidingen voor het Huis van de Kerk.