Schoenendoosactie

Al een aantal jaar op rij organiseren we de schoenendoosactie. Deze actie houdt in dat kinderen (volwassenen uiteraard ook!) een schoenendoos kunnen versieren en vullen. Deze worden via de organisatie GAIN uitgedeeld aan kinderen in derdewereldlanden. Deze kinderen hebben weinig tot niets en dit is dus echt een groot cadeau! Helpt u/jij mee met maken en vullen van een prachtige schoenendoos om een kind daar blij te maken?!

Je kunt de schoenendoos inleveren t/m 16 november bij familie Meerkerk, Frans Halsstraat 6. We hopen op veel schoenendozen! Voor meer informatie kunt u ook even kijken op de website: www.schoenendoosactie.nl. Voor verdere vragen kunt u altijd contact opnemen met Thirsa Meerkerk, 06-57 09 99 78.