[Wijk 3&4] Uitnodiging kerkdienst

Voor de komende twee zondagen ziet de uitnodiging voor de kerkdienst per blok er als volgt uit:

Zondag 10 januari 09.30 uur GK, blok 3.5;

Zondag 10 januari 14.30 uur MK, blok 4.10;

Zondag 17 januari 09.30 uur MK, blok 3.6/3.7;

Zondag 17 januari 18.00 uur GK, blok 3.9.

De blokindeling voor wijk 3 en wijk 4 vindt u onder hiervoor gegeven link op de website.

De betreffende blokouderling zal u er zoveel mogelijk op attenderen dat u aan de beurt bent (via mail, app of telefonisch). Omdat er geregistreerd moet worden, blijven we het reserveringssysteem (zie website) gebruiken voor genodigden uit het betreffende blok.

Gemeenteleden uit het blok krijgen de gelegenheid om (zelf) te reserveren vanaf woensdagavond tot zaterdagmiddag 14.00 uur, voorafgaande aan de zondag. Om vervuiling van het reserveringssysteem zoveel mogelijk te voorkomen, vragen wij alle andere gemeenteleden niet te reserveren gedurende deze periode en gemeenteleden uit het betreffende blok voor te laten gaan.

Na zaterdag 14.00 uur vervalt de uitnodiging per blok en staat (als er nog plaatsen zijn) het reserveringssysteem open voor iedereen.

Mocht u uit het genodigde blok komen maar het reserveringssysteem is al volgelopen (meer dan 30 personen uit uw blok) dan kunt u zich alsnog opgeven via het daarvoor bestemde e-mailadres. U kunt ook contacten (telefonisch) met uw blokouderling. U wordt dan genoteerd voor het bijwonen van een kerkdienst op een later moment.