Zingen met Kerst

Houd u/jij van zingen maar is wekelijks repeteren teveel? Dan is dit nieuwe en laagdrempelige project echt iets voor u/ jou. Van harte uitgenodigd om mee te zingen in een projectkoor: we repeteren drie keer en treden op in de kerstnachtdienst op vrijdag 24 december in de Grote Kerk van Sliedrecht. Dit project is toegankelijk voor wie maar wil. Mensen die niet zijn aangesloten bij één van de geloofsgemeenschappen zijn ook hartelijk welkom. De enige vereiste is enthousiasme. Het repertoire siert zich door eenvoud. Zingt u/zing je mee? U/je bent van harte welkom!
Vanwege de maatregelen tegen corona zijn wij genoodzaakt om bij het oefenen uw QR-code te scannen bij de deur en anderhalve meter afstand te houden in de kerk.
Aanmelden kan tot en met 1 december via projectkoorsliedrechtzingt@gmail.com
De organisatie ziet er naar uit om veel zangers te begroeten om samen zingend toe te leven naar Kerst!

Repetities: woensdag 8 december Grote Kerk, dinsdag 14 december Gereformeerde Kerk en woensdag 22 december Grote Kerk
Tijd: 19.45 uur tot 21.15 uur
Optreden: Kerstnachtdienst vrijdagavond 24 december – 20.30 uur