Verbinding

Afgelopen mei hebben wij met een groep van ongeveer 70 mannen een enorme mooie ervaring gehad tijdens de verbindingsdagen. Hierbij hebben we fysieke en geestelijke inspanning geleverd, waarbij de band met God en de broeders om ons heen is verdiept en zijn er nieuwe vriendschappen ontstaan. Omdat er bijzonder veel positieve reacties binnenkwamen en we merkten dat er behoefte is om dit jaarlijks te doen, hebben we voor jullie weer een datum gepland om naar uit te kijken. Vrijdag 9 juni vanaf ongeveer 13.00 uur t/m zaterdag 10 juni 2023 eind van de middag zal de tweede keer zijn dat we dit willen organiseren. We gaan weer fysiek en geestelijk uitgedaagd worden; waar dit zal plaatsvinden en wat het programma is zal geheim blijven. Eind januari is de mogelijkheid om je weer op te geven. Dit is alvast een vooraankondiging en wij houden jullie op de hoogte en hopen dat we weer met een hoop broeders een fantastische tijd tegemoet gaan, vol van zegen! Haal elkaar over om mee te gaan op een mooie reis van 24 uur met God en je broeders.
Op donderdag 26 januari 2023 willen we een nieuwjaarsborrel houden. Dit zal plaatsvinden aan de Buitendams 410 in Hardinxveld. Inloop vanaf 19.30 uur. Dit is voor alle broeders die de vorige keer bij de verbindingsdag aanwezig waren, maar ook voor degenen die er niet bij waren maar dit keer wel mee willen of gewoon behoefte hebben aan broederschap. Op deze avond is er de mogelijkheid om elkaar weer te ontmoeten, ervaringen te delen. Aan de organisatie kun je alle vragen stellen als het voor jou een drempel is. Op de kerkapp zal een link worden gedeeld om je op te geven voor deze avond. Heb je geen kerkapp, maar wil je er wel bij zijn, neem dan contact op met Martin Bons via 06-12 19 67 92, zodat je link kunt krijgen om je op te geven.
De bijdrage voor deze avond is ongeveer € 5,- en kan voldaan worden op de avond zelf in een bijdragenpot. We wensen jullie allemaal de zegen van onze Vader!

Richard Meerkerk, Zeger Brinkman, Peter van der Linden,
Rob Jongeneel, Peter Kraaijeveld, Emiel Driftenaar en Martin Bons.