Beroepen Ds. Den Boer

De kerkenraad van de Hervormde gemeente Eben-Haƫzer te Amstelveen-Buitenveldert is voornemens om een beroep op mij uit te brengen. Zaterdag 19 september zal het beroep ingaan. Ds. Den Boer moet zijn beslissing bekend maken op zaterdag 10 oktober. Zondagmorgen hoopt Ds. Den Boer voor te gaan in Amstelveen.

De kerkenraad van de Hervormde gemeente te Goedereede heeft ook het voornemen om Ds. Den Boer te beroepen. Wanneer de gemeente de voordracht van de kerkenraad overneemt, gaat dit beroep in op dinsdag 29 september. De beslissing voor dit beroep moet Ds. Den Boer bekend maken op dinsdag 20 oktober. Zondagavond hoopt hij de dienst te leiden in Goedereede.

Er komt opeens veel op Ds. Den Boer en zijn gezin af. Wat is wijsheid? Uw en jouw gebed wordt erg gewaardeerd!