Kinderkerk

Kerstfeest
De komende periode gaan we ons tijdens de kinderkerkdiensten voorbereiden op het Kerstfeest. Op 1e Kerstdag zal er ook een kinderkerkdienst zijn, zet dit alvast in de agenda! Verdere informatie over de 1e Kerstdag kinderkerkdienst volgt nog.

Collecte
Graag willen we ook gaan collecteren tijdens de kinderkerk. Hiermee zal het project van familie Vogelaar worden ondersteund. Uw kind kan zijn/haar bijdrage daarvoor meenemen naar de kinderkerk. Voorin zal een potje staan, waar de collecte in gedaan kan worden. Dat kan met contant geld en ook met kerkmunten.

Kinderen ophalen
Ons programma van de kinderkerk duurt tot 10.45 uur. Mocht u thuis de dienst bekijken en de dienst is nog niet afgelopen, dan is het fijn als u uw kind alvast ophaalt om 10.45 uur.

Beperkte toegang
We horen enthousiaste verhalen van de kinderen, die vertellen dit ook aan hun jongere broertjes en zusjes. Het is echter even wachten tot je op de basisschool zit, we hebben vanwege corona een beperkt aantal leiding in het CJMV-gebouw, waardoor we geen extra leiding hebben voor kinderen onder de 4 jaar.

Groetjes van het kinderkerkteam