Belijdeniscatechesatie [wijk 3&4]

De kerkenraden van wijk 3 en 4 zijn dankbaar dat op dit moment (dinsdag 15 september) zich al meer dan 30 gemeenteleden uit beide wijken hebben aangemeld voor de belijdeniscatechisatie. Ook hierin mogen we zien dat de Heere getrouw is en doorgaat met de uitbreiding van Zijn Koninkrijk!

Praktisch gezien betekent dit dat de groep te groot is voor de eerder geplande gezamenlijke groep van belijdeniscatechisanten die ds. Van der Veen hoopt te gaan leiden. Er is daarom besloten om een tweede groep te vormen en dan vanuit wijk 3. We zijn dankbaar dat op zo’n korte termijn ds. Meeuse bereid is gevonden deze groep te gaan leiden. De totale groep zal in overleg met de catecheten (en catechisanten) worden gesplitst. De belijdeniscatechese door ds. Van der Veen wordt gehouden op maandagavond 20.00 uur in de Maranathakerk (1e avond op maandag 21 september), de belijdeniscatechese door ds. Meeuse wordt gehouden op dinsdagavond 20.30 uur (1e avond op dinsdag 22 september), eveneens in de Maranathakerk. Van harte in uw gebeden aanbevolen.