Concert Martin & Martin op 2 orgels

Vrijdag 19 mei wordt in de Grote Kerk een populair concert gegeven op 2 orgels door de organisten Martin Mans en Martin Zonnenberg. Dit duo werkt al meer dan 25 jaar samen en ze hebben voor dit concert een feestelijk programma samengesteld. Op het programma staan bewerkingen van bekende en populair-klassieke stukken. Natuurlijk gaan Martin en Martin improviseren op geestelijke liederen, waarvoor tijdens het concert verzoeken ingediend kunnen worden. Door middel van een camera boven bij het Naber-orgel is het spel van beide organisten via de beamer te volgen. Voorin de kerk wordt een Content-orgel geplaatst. Na afloop van het concert zijn cd’s verkrijgbaar. Dit is een concert voor alle leeftijden. De toegang bedraagt € 10,- (tot 12 jaar gratis) en de aanvangstijd is 19.30 uur. www.martinzonnenberg.nl.