Coronamaatregelen

In het Kerkblad  van 9 oktober 2020  en op de website bent u naar aanleiding van landelijke ontwikkelingen met betrekking tot het coronavirus geïnformeerd over de gevolgen hiervan voor ons kerkzijn.
Op 13 oktober 2020 zijn door het kabinet nieuwe maatregelen bekend gemaakt. Deze hebben geen directe gevolgen voor wat wij u vorige week hebben meegedeeld. De bijeenkomsten in de kerk kunnen, met inachtneming van de gebruiksplannen doorgaan. Het aantal personen dat een kerkdienst kan bijwonen blijft helaas beperkt tot 30. Om een kerkdienst bij te wonen kunt u een plaats reserveren, maar bij 30 aanmeldingen stopt het. U wordt vriendelijk gevraagd alleen bij het in-en uitgaan van de kerk een mondkapje te dragen.
Zodra zich actuele wijzigingen voordoen wordt u via een extra pagina op de website en het Kerkblad geïnformeerd.
Dick van ’t Hoff, scriba AK.