Grote Kerk open

Mist u het ook zo om in de kerk(dienst) aanwezig te zijn? Vanaf nu is de Grote Kerk aan de Kerkbuurt 131 open van maandag t/m zaterdag tussen 19.00 en 20.00 uur. De bedoeling hiervan is, u of jou (gedoseerd) de gelegenheid te bieden even binnen te kijken in de kerk. Even de tijd nemen voor bezinning, gebed, Bijbellezen of om gewoon stil te zijn. Een kort gesprekje met de gastheer/-vrouw is ook mogelijk. Ook kunt u uw gedachten, gebeden, wensen en hulpvragen opschrijven in het gastenboek dat bij de uitgang ligt. De stilteplek is geheel conform de richtlijnen van het RIVM ingericht en met de GGD afgestemd. Er zijn enkele vrijwilligers aanwezig die ook zullen toezien op het naleven van de regels.
Kom niet als u klachten heeft van verkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts. Heeft u vragen dan kunt u die aan betreffende gastheer/-vrouw stellen.