Nieuws van de Zendingscommissie wijk 1-2

Zendingscommissie wijk 1-2
Bankrekening NL60 RABO 0373 7291 11 t.n.v. Zendingscommissie wijk 1-2
E-mailadres: zending1-2@outlook.com

Zoals we eerder al vertelden komt Laurens Jan Vogelaar (en familie) a.s. 26 januari bij ons in de avonddienst preken. Dit is een gezamenlijke dienst met ds. J.W. Sparreboom. Als zendingscommissie lijkt het ons een mooi idee om als gemeente(leden) iets persoonlijks mee te geven aan fam. Vogelaar. We willen u vragen of u een persoonlijke boodschap/wens op kaartjes wilt schrijven, die we dan op een leuke manier bundelen en aan hen kunnen mee geven. U kunt uw kaartje tot en met zondag (26 januari) in de (ochtend) dienst in een doos doen, die bij de ingang van de kerk staat. Ook kunt u uw kaartje in de bus doen bij fam. Roeleveld. Simon Stevinstraat 10; dit kan tot uiterlijk 25 januari.
Net na het verschijnen van het kerstnummer van het Kerkblad, kwam de nieuwsbrief binnen van fam. Vogelaar. Er zal een aantal exemplaren klaarliggen in de Maranathakerk voor diegenen die de nieuwsbrief niet ontvangen.
Hartelijke groet,
Pieter Hofman, Martine Roeleveld, Karin Versteeg, Wim van Tuijl.