Pasen met Praiseband All in One

Op zaterdagavond 28 maart staat het paasconcert van Praiseband All in One gepland in de Maranathakerk met het thema “Wie is die Man?”. Deze avond is vol met prachtige luisternummers en bekende samenzang gearrangeerd in de eigen stijl van Praiseband All
in One, die u en jij wellicht herkennen van onze prachtige eigentijdse Kerstnachtdienst in de Gereformeerde Kerk. Voor deze avond zijn we nog op zoek naar vrijwilligers voor onder andere het verzorgen van en/of zorg dragen voor de opbouw podium Maranathakerk (vrijdagmiddag 27 maart), soepmaaltijd voor band en crew (circa 40 personen), ontvangst gasten, catering (verkoop consumptiebonnen en versnaperingen), BHV en collecte. Wil(t) u of jij een bijdrage leveren aan deze avond? Stuur dan een e-mail naar daniellewillemsen@hotmail.com. We hopen op uw en jouw enthousiasme en medewerking en kijken uit naar deze fijne en muzikale avond met Praiseband All in One!

Namens de evangelisatiecommissie,

Danielle Redelijkheid en Sanne Meerkerk