Samen door de 40-dagen tijd naar Pasen

We zijn persoonlijk en als gemeente onderweg in de 40-dagentijd. We zien de kijktafels in beide kerken gevuld worden met diverse knutselwerkjes. De deelnemende kinderen zullen daar tot aan Pasen mee doorgaan, aan de hand van het veertigdagenboekje voor gezinnen. Voor volwassenen verschijnt tot Pasen elke maandag een podcast waarin een boeiend gesprek met een gemeentelid te beluisteren is. Elke podcast bevat ook een uitdaging aan uw/jouw adres. Van zowel de kijktafels als de podcast wordt wekelijks informatie gedeeld in de Kerkapp. Heeft u die niet, maar wilt u wel graag meer weten? Neem dan gerust contact op via onderstaande gegevens.

TienerPaaswake
Op zaterdag 16 april wordt een TienerPaaswake gehouden!
Alle tieners vanaf klas 1 (voortgezet onderwijs) zijn van harte welkom. Zie ook het bericht op de Kerkapp en/of social media. Er is een mooi programma samengesteld met tijd voor God en tijd voor elkaar. We eten met elkaar, kijken film en worden soms actief.
De avond duurt van 17.00 tot 23.30 uur en vindt plaats in het CJMV-gebouw, locatie Beep! Tieners die mee willen doen, kunnen zich vooraf aanmelden via 06-15 67 87 92, bij voorkeur voor 10 april. Nodig ook gerust vrienden/vriendinnen uit om te komen.
We kijken uit naar een bijzondere Paaswake met elkaar.
Meer informatie/vragen tieners: marijeredelijkheid@msn.com, 06-15 67 87 92.

Diensten rond/op Pasen
We kijken uit naar de diverse diensten die voor/tijdens Pasen zullen plaatsvinden. U vindt ze in dit Kerkblad en op de website. Een aaneenschakeling van bijzondere diensten: belijdenisdiensten, een Stille Week, het vieren van het Heilig Avondmaal op Goede Vrijdag. En op de Paasdag(en) meerdere diensten, waaronder een morgendienst met medewerking van het Projectkoor o.l.v. Rianne Stouten en Sandra Vastenhout om 9.00 uur in de Maranatha Kerk.

Koffie & Spijs
Om elkaar te begroeten maken we tussen de morgendiensten tijd voor Koffie&Spijs! Dit zal zowel bij de Grote Kerk als de Maranatha Kerk te vinden zijn. Blijf dus zeker na de dienst iets langer of kom wat vroeger naar de tweede dienst! Zijn er vrienden, bekenden, buren die u mee zou kunnen vragen naar een van de diensten? Met Pasen zal bij uitstek het Evangelie voluit klinken: ‘De Heer is waarlijk opgestaan!’ Zo delen we samen in het feest dat Pasen is én delen daarvan ook uit aan de mensen om ons heen.
We bidden dat alles mag bijdragen aan meer licht op Jezus.
Zijn liefde! We mogen, in alle vrijheid, samen stilstaan bij de indrukwekkende weg die Jezus voor ons gegaan is. Door de dood naar het leven. Het Leven heeft de dood overwonnen!
Meer informatie/vragen:
marlene.vanvianen@hervormdsliedrecht.nl, 06-57 77 96 54;