Schoenendoosactie

Even een herinnering, de schoenendoosactie is nu een aantal weken bezig, jullie zijn vast al bezig om een schitterende schoenendoos in te leveren. T/m dinsdag 15 november heeft u de tijd om de schoenendozen in te leveren in de Maranatha Kerk (naast het orgel) of bij Frans Halsstraat 6. Kunt u nu moeilijk aan een lege schoenendoos komen of heeft u de flyer gemist? In de kerkapp kunt u de online flyer vinden en in de Maranatha Kerk liggen de papieren flyers en lege schoenendozen die u kunt meenemen om te vullen.

Voor de verzending is € 5,- transactiekosten nodig; vergeet deze niet bij de schoenendoos te doen of over te maken naar stichting GAIN (zie voor meer informatie de flyer).

Wij hopen op een mooie opbrengst die wij kunnen verzenden naar de kinderen die het minder hebben als wij!

Uiteraard kunt u bij vragen contact opnemen!

Groetjes, familie Meerkerk.